• 1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki korzystania z Serwisu Internetowego www.biznesjublerski.pl w tym w szczególności warunki zakupów i dostarczania Treści Cyfrowych i Usług Cyfrowych. Serwis prowadzi

    BL Marketing Services, WIndsor Manor 1607 Dubai, UEALicence Number: 1110217 , adres korespondencyjny: ul. Lwowska 38, 40-389 Katowice, e-mail: kontakt@biznesjubilerski.pl zwanym dalej Usługodawcą. 

  2. Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez: 
    1. adres poczty elektronicznej: kontakt@biznesjubilerski.pl
    2. formularz kontaktowy dostępny na stronach Serwisu Internetowego.
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.dochodowafirma.net, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  4. Usługodawca informuje, że korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall. 
  • 2. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: 

  1. Cena – oznacza to wartość brutto uwzględniającą podatek od towarów i usług wyrażoną w złotych polskich, którą Klient jest zobowiązany zapłacić Usługodawcy za Przedmiot Umowy; 
  2. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  3. Ebook – to elektroniczna wersja książki, treść cyfrowa;
  4. Klient, Kupujący – oznacza osobę fizyczną, osobę fizyczną prowadząca działalność gospodarczą, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną;
  5. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.;
  6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  7. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Serwisu Internetowego, za pomocą której Klient może dokonywać określonych działań w ramach Serwisu Internetowego;
  8. Koszyk – usługa elektroniczna udostępniana Klientowi umożliwiająca mu złożenie zamówienia, oraz wskazująca podsumowanie dotyczące ceny poszczególnych Produktów, Programu, Subskrypcji i łącznie danego zamówienia. 
  9. Newsletter – to informacja handlowa wysyłanyaprzez Usługodawcę za pomocą poczty elektronicznej do Klientów albo Użytkowników, którzy wyrazili stosowną zgodę na jego otrzymywanie, 
  10. Panel Kursanta – to indywidualny dostęp Klienta  do konta w Serwisie tzw. Moje Konto, określany podanym adresem e-mail oraz zabezpieczany hasłem, nadanym przez Klienta. Konto zostaje utworzone po zawarciu umowy z Klientem dotyczącej subskrypcji albo Programu.
  11. Produkt – dostępna w Serwisie usługa lub treść cyfrowa będąca przedmiotem Umowy zawartej pomiędzy Klientem a Usługodawcą. Usługa może zostaćprzyznawana na określony czas zgodny z umową. Produktem jest również Konsultacja online;
  12. Program/Subskrypcja – odpłatna Usługa elektroniczna polegająca na udzieleniu Klientowi czasowego – zgodnie z informacjami wskazanymi w Serwisie – dostępu do wybranych materiałów, zestawu materiałów, modułów, kursów lub szkoleń oraz innych treści, zgodnie z opisem danego Programu w Serwisie. Wszystkie Programy prezentowane w Serwisie oparte są metodzie e-learningu. Opis subskrypcji/ programu oraz jej cena umieszczone są w sklepie przy prezentowanym programie/ subskrypcji;
  13. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego;
  14. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  15. Regulamin – niniejszy dokument;
  16. Serwis – https://biznesjubilerski.pl/;
  17. Strony – oznacza to Usługodawcę i Klienta;
  18. Treści Cyfrowe – oznacza znajdujące się w aktualnej ofercie Serwisu produkty w formatach elektronicznych, w tym w szczególności e-Booki, webinary, nagrania, materiały edukacyjne; 
  19. Uczestnik Programu – Klient zawierający ze Usługodawcą Umowę o świadczenie usługi Programu;
  20. Usługi  elektroniczne – oznaczają usługi świadczone przez Usługodawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną dalej w treści regulaminu „Usługi”;
  21. Usługodawca, Sprzedający BL Marketing Services, WIndsor Manor 1607 Dubai, UEALicence Number: 1110217 , adres korespondencyjny: ul. Lwowska 38, 40-389 Katowice, e-mail: kontakt@biznesjubilerski.pl;
  22. Użytkownik – osoba fizyczna, korzystająca z usług elektronicznych Usługodawcy;
  23. Zamówienie – to oświadczenie woli Klienta, złożone w celu zawarcia Umowy o świadczenie usługi, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktów.
  24. Treść zamieszczana przez Kupującego – wszelkie opinie o Produktach, komentarze umieszczone na stronie https://dochodowafirma.net/, Treści na stronie mogą być umieszczane jedynie przez Klientów. 
  25. Treść nielegalna – to informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem danego państwa członkowskiego – niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa. Ze względu na to, że chcemy aby nasz regulamin był dla Ciebie jak najbardziej zrozumiały podajemy przykłady nielegalnych treści: treści, które nawołują do przemocy wobec osób lub innych istot żywych; treści, które promują działania zakazane przez prawo; treści, które nawołują do nienawiści na tle etnicznym, rasowym, różnic płci, zniesławiają, znieważają inną osobę, naruszają dobra osobiste innej osoby, innego podmiotu, naruszają prawa autorskie osoby trzeciej;
  26. Treść niezgodna z regulaminem – treści lub linki, które mają charakter spamu; treści, które służą promowaniu konkurencyjnych platform sprzedażowych sklepów internetowych; treści, które mogą wywoływać cierpienie, niezręczność innych podmiotów; treści, które zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym;
  27. Usługa hostingu – usługa polegająca na przechowywaniu informacji przekazanych przez Kupującego oraz na jego żądanie;
  28. Dostawca usług hostingu – BL Marketing Services, WIndsor Manor 1607 Dubai, UEALicence Number: 1110217 , adres korespondencyjny: ul. Lwowska 38, 40-389 Katowice, e-mail: kontakt@biznesjubilerski.pl;
  29. Moderowanie treści – kontrola treści umieszczanych w Serwisie oraz na grupach utworzonych przez Usługodawcę w mediach społecznościowych, pod kątem ich zgodności z regulaminem. W niniejszym Serwisie moderacja odbywa się ręcznie.
  • 3. Usługi elektroniczne i warunki ich świadczenia
  1. Warunkiem skorzystania przez Klienta z Usług elektronicznych oraz zawarcia pomiędzy Stronami Umowy jest zapoznanie się przez Klienta z treścią Regulaminu oraz akceptacja jego treści. Akceptując treść regulaminu Klient składa oświadczenie, że zapoznał się z treścią, zrozumiał postanowienia Regulaminu oraz w pełni je akceptuje. 
  2. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  3. Usługodawca w ramach Serwisu świadczy na rzecz Klientów następujące darmowe usługi elektroniczne:
    1. Konto, 
    2. Panel Kursanta
    3. Formularz Kontaktowy, 
    4. Newsletter. 
  4. Warunkiem korzystania przez Klienta z usług elektronicznych jest spełnienie przez sprzęt Klienta następujących minimalnych wymagań technicznych: 
    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa Microsoft Edge w wersji 42.x lub nowszej, Firefox w wersji 48.0 lub nowszej, Chrome w wersji 51 lub nowszej, Opera w wersji 38 lub nowszej, Safari w wersji 10 lub nowszej,
    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript. 
  5. Klient ma możliwość wysyłania za pomocą formularza kontaktowego wiadomości do Usługodawcy. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt ze Usługodawcą jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości przez Klienta. 
  6. Usługa prowadzenia Konta w Serwisie dostępna jest po złożeniu Zamówienia. Rejestracja następuje przez wypełnienie i zaakceptowanie formularza zamówienia, udostępnionego na jednej ze stron Serwisu. Umowa o świadczenie usługi Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieokreślony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub też skorzystania z opcji „Usuń konto”. 
  7. Usługa prowadzenia Panelu Kursanta w Serwisie Internetowym dostępna jest po złożeniu Zamówienia na usługę Program/subskrypcja. Rejestracja następuje przez wypełnienie i zaakceptowanie formularza zamówienia, udostępnionego na jednej ze stron Serwisu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi Panelu Kursanta w Serwisie Internetowym zawierana jest na czas nieokreślony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta.
  8. Użytkownik ma możliwość otrzymywania od Usługodawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej (Usługa Newsletter). W tym celu należy podać imię oraz prawidłowy adres poczty elektronicznej. Użytkownik w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Więcej informacji o newsletterze przeczytasz w paragrafie Newsletter. 
  9. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług w trybie natychmiastowym. 
  • 4. Składanie zamówienia
  1. Kupujący może złożyć zamówienie, 7 dni w tygodniu,  jako zarejestrowany Klient albo jako gość. Zarejestrowanym Klientem jest klient posiadający Konto w Serwisie. Kupujący może założyć konto z poziomu Serwisu.
  2. Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza Zamówienia dostępnego na stronie internetowej Serwisu Internetowego po uprzednim dodaniu do koszyka interesującego Klienta Produktu. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia. 
  3. W każdym przypadku podanie nieaktualnych i nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizacje Umowy, ponieważ warunkiem złożenia Zamówienia jest: prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia. W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta nastepujących danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, a także wybór sposobu płatności. W sytuacji w której Klient chce otrzymać fakturę VAT należy podać NIP. 
  4. W celu złożenia zamówienia niezbędne jest również zaakceptowanie Regulaminu oraz zapoznanie się z treścią polityki prywatności, a także zapłata ceny. 
  5. Zamówienie zostaje złożone Usługodawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Produktów, Programu/ Subskrypcji będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Usługodawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Usługodawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa.
  6. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, o którym mowa w pkt powyżej, podawana jest każdorazowo przez Usługodawcę w koszyku. 
  7. Jednocześnie z zawarciem umowy dotyczącej Programu/ Subskrypcji Usługodawca zakłada dla Klienta składającego Zamówienie konto w Serwisie Internetowym. 
  8. Umowa zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  • 5. Produkty
  1. Realizacja zamówienia obejmującego treść cyfrową, usługę cyfrową następuje przez przesłanie niezwłocznie na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres-email wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionej treści cyfrowej, usługi cyfrowej. 
  2. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu. 
  3. Jeśli w toku zakupu Konsument albo Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści lub usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od Umowy zawartej z Usługodawcą. 
  4. Jeśli umowa dotyczy usługi cyfrowej, a usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia od umowy, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwało. 
  5. W sytuacji w której nie zachodzą okoliczności opisane w pkt 3 i 4 Konsument, a także Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. 
  6. Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy o swojej decyzji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia. Takie oświadczenie można wysłać pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną. Klient może wykorzystać wzór udostępniony przez Usługodawcę ale nie jest to konieczne. 
  7. W celu zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczające jest aby Konsument albo Przedsiębiorca na prawach Konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia. 
  8. W przypadku odstąpienia Usługodawca zwraca Konsumentowi albo Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności. 
  9. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakie zotały przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte. Chyba, że konsument albo Przedsiębiorca na prawach konsumenta wskazał inny sposób. 
  10. Zwrotu płatności Usługodawca dokonuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  • 6. Program/ Subskrypcja
  1. Realizacja zamówienia obejmującego Program/subskrypcję następuje przez przesłanie na adres e-mail podany przez Klienta wiadomości zawierającej instrukcję dotyczącą uzyskania dostępu do zawartości Programu/ subskrypcji. 
  2. Dostęp do Programu/ subskrypcji odbywa się za pośrednictwem dedykowanej platformy kursowej. Złożenie zamówienia na Program/ subskrypcję skutkuje założeniem dla Kupującego konta użytkownika w ramach platformy kursowej – Panelu Kursanta, który umożliwia uzyskanie dostępu do kursu. 
  3. Z chwilą pierwszego zalogowania się do Panelu Kursantai treści cyfrowe stanowiące zawartość kursu uważa się za dostarczone w całości Kupującemu. 
  4. W przypadku Programów dostęp do treści wchodzących w skład kursu może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie na stronie Serwisu. W takiej sytuacji, po upływie wskazanego okresu czasu, Klient utraci dostęp do Programu. Jeżeli dostęp do Programu przyznawany jest na czas nieoznaczony, Usługodawca może podjąć decyzję o wyłączeniu dostępu do Produktu, o czym uprzedzi Kupującego przynajmniej z miesięcznym wyprzedzeniem. W takiej sytuacji Kupujący będzie mógł pobrać wszystkie materiały wchodzące w skład Programu na dysk lub do pamięci swojego urządzenia
  5. Jeśli w toku zakupu Konsument albo Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści lub usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od Umowy zawartej z Usługodawcą. 
  6. Jeśli umowa dotyczy usługi elektronicznej, a usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia od umowy, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwało. 
  7. W sytuacji w której nie zachodzą okoliczności opisane w pkt 5 i 6 Konsument, a także Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. W celu uniknięcia wątpliwości wskazuję się, iż w sytuacji w której Klient rozpoczął korzystanie z Treści cyfrowych Usług Cyfrowych w ramach Programu/ Subskrypcji przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu traci on prawo do odstąpienia od umowy. 
  8. Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy o swojej decyzji poprzez złożenie stosowanego oświadczenia. Takie oświadczenie można wysłać pocztą tradycyjną, pocztą elektroniczną. Klient może wykorzystać wzór udostępniony przez Usługodawcę ale nie jest to konieczne. 
  9. W celu zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczające jest aby Konsument albo Przedsiębiorca na prawach Konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy, przed upływem terminu do odstąpienia. 
  10. W przypadku odstąpienia Usługodawca zwraca Konsumentowi albo Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności. 
  11. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakie zotały przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte. Chyba, że konsument albo Przedsiębiorca na prawach konsumenta wskazał inny sposób. 
  12. Zwrotu płatności Usługodawca dokonuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 
  13. Wszelkie treści i informacje przekazywane Klientowi przez Usługodawcę w ramach realizacji Usług w zakresie wybranego przez niego Programu mają charakter generalny, ogólny, poglądowy, teoretyczny lub edukacyjny, oraz są prezentowane w ramach subiektywnie dobranych przez Usługodawcę kryteriów lub stanowią wyraz jego subiektywnej analizy. Zapoznawanie się oraz korzystanie z tych danych i informacji przez Użytkownika jest dobrowolne, a z uwagi na dynamiczny i zmienny charakter danych, nie może zastępować weryfikacji informacji oraz rzeczywistej, aktualnej i indywidualnej analizy każdego przypadku w praktyce.  
  14. W ramach Programu/ Subskrypcji, Usługodawca udostępnia autorskie materiały szkoleniowe Materiały zawierają informacje związane z charakterem Serwisu. Materiały mogą być udostępniane cyklicznie zgodnie z opisem Program/ Subskrypcji niezależnie od momentu zakupu Programu/ Subskrypcji. 
  15. Usługodawcy przysługują prawa autorskie do udostępnianych w ramach Programu/ Subskrypcji materiałów (utworów). 
  16. Umowa dotycząca wykupu dostępu do Programu/ Subskrypcji może mieć charakter autoodnawialny oznacza to, że jest zawierana na dany okres rozliczeniowy. Informacja taka oraz wskazanie okresu rozliczeniowego widnieje w opisie Produktu/ Subskrypcji. W takiej sytuacji w przypadku braku anulowania dostępu do Programu/ Subskrypcji przez zakończeniem okresu rozliczeniowego, zawierana jest kolejna umowa, o takiej samej treści, na kolejny okres rozliczeniowy. 
  17. W przypadku rezygnacji z Programu/ Subskrypcji w czasie trwania okresu rozliczeniowego, rezygnacja zostanie rozpatrzona natychmiast i nie zostanie pobrana opłata za kolejny okres rozliczeniowy. Klient będzie miał prawo korzystać z Programu/ Subskrypcji do zakończenia okresu rozliczeniowego, którego nie dotyczy rezygnacja. 
  18. W przypadku autoodnawialnego Programu/ Subskrypcji w związku z trzema nieudanymi próbami pobrania środków z konta (trzy następujące po sobie dni), dostęp do Programu/ Subskrypcji zostanie natychmiast anulowany. 
  • 7. Ceny oraz sposoby płatności
  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne należne opłaty.
  2. Produkty, Programy/ Subskrypcje mogą być prezentowane w przedsprzedaży lub w Promocji. Cena wskazywana przez Usługodawcę obok ceny Promocyjnej jest najniższą ceną z ostatnich 30 dni przed obniżką. 
  3. Klient dokonuje płatności za Zamówiony przez niego Produkt za pośrednictwem operatora płatności elektronicznej zintegrowanej z Serwisem. W tym przypadku Usługodawca rozpoczyna realizację Zamówienia po otrzymaniu od operatora płatności informacji o dokonaniu przez Klientaa płatności.
  4. Usługodawca na stronach internetowych Serwisu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Usługodawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  5. Płatności elektroniczne Stripe. 
  6. Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający dokonanie płatności. Na życzenie Klienta i po podaniu przez niego niezbędnych danych, Usługodawca wystawi za zakupiony Produkt fakturę umieszczając fakturę w ramach Konta danego Klienta w Serwisie internetowym lub prześle ją na wskazany przez niego adres e-mail. Na życzenie Użytkownika, Usługodawca prześle fakturę papierową, na podany przez niego adres. 
  7. W przypadku jeśli Klient nie podał danych do automatycznego wystawienia faktury, wystawienie dokumentu jest możliwe wyłącznie do 3 dni po zakończonym miesiącu, w którym został dokonany zakup.
  8. Po otrzymaniu potwierdzenia dokonania zapłaty, Usługodawca udostępnia Klientowi zamówiony Produkt. Wysyłka wszelkich niezbędnych informacji ma miejsce niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Użytkownika, nie później niż 24 godziny od dokonania zapłaty. 
  • 7a Obniżenie ceny 
  1. W przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru obok informacji o obniżonej cenie będziemy uwidaczniać również informację o najniższej cenie tego towaru jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
  2. Jeżeli dany towar lub dana usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie będziemy uwidaczniać również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie od dnia oferowania tego towaru lub tej usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
  3. Powyższe nie ma zastosowania do obniżek:

– personalizowanych np. za zapis do newslettera, otrzymanie bonu zniżkowego na kolejne zakupy, z okazji urodzin itp,

– w związku z przystąpieniem do programu lojalnościowego.

  • 8 Brak zgodności towaru z umową

Pierwsze roszczenie:

  1. Jeżeli Produkt, Program, Subskrypcja  jest niezgodny z umową, konsument w pierwszej kolejności może żądać jego naprawy lub wymiany.
  2. Usługodawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub usługodawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu, Programu, Subskrypcji z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  3. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Usługodawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową, wartość Produktu, Programu, Subskrypcji, zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.
  4. Usługodawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi usługodawca.
  5. Konsument udostępnia Usługodawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

 

Brak możliwości spełnienia pierwszego roszczenia:

  1. Jeżeli Produkt, Program, Subskrypcja jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

1)     Sprzedający odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową na podstawie §8 ust 2,

2)     Sprzedający nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. § 8 ust 4,5,

3)     brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedający próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

4)     brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych jako „pierwsze roszczenie”,

5)     z oświadczenia Sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

  1. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
  2. Sprzedający zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
  3. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
  4. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez konsumenta wraz z Produktami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
  5. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca produkt Sprzedającemu na jego koszt. Sprzedający zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
  6. Usługodawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

  • 8a
  1. Uregulowań wskazanych w §8 nie stosujemy do umów sprzedaży zawartych z przedsiębiorcami. W stosunku do przedsiębiorców zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego. 
  • 9 Weryfikacja opinii
  1. Klient Serwisu ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Serwisie. Przedmiotem opinii może być recenzja zakupionego Produktu, Programu, Subskrypcji, w Serwisie.
    1.2. Usługodawca po dokonanych zakupach przez Klienta w Serwisie wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii i przesłanie jej na adres mailowy Usługodawcy. 

1.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Serwisie 

1.4. Wystawione przez Klienta opinie mogą być publikowane przez Usługodawcę w Serwisie 

1.5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych,
w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy,
czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
1.6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów, programu, Subskrypcji w Serwisie. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży
w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Usługodawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
1.7. Autor opinii może w każdej chwili poprosić o usunięcie opinii. 

1.8. Sprzedawca publikuje jedynie wybrane przez siebie pozytywne opinie. 

  • 10 Weryfikacja treści umieszczanych w serwisie oraz w grupach na Facebooku 
  1. Sprzedawca ma prawo w każdej chwili kontrolować dodawane treści przez Kupującego. Moderacja odbywa się ręcznie. Sprzedawca nie stosuje zautomatyzowanych narzędzi do tego celu. 
  2. Sprzedający moderuje treści zamieszczane przez Kupującego  na bieżąco, w sposób obiektywny oraz z użyciem należytej staranności. 
  3. W czasie trwania procesu weryfikacyjnego zgłoszenia Sprzedawca może zablokować treść w ten sposób, że nie będzie ona widoczna dla innych Kupujących. 
  4. W razie wykrycia treści nielegalnej, niezgodnej z regulaminem W Serwisie Sprzedający usuwa ją z serwisu, a następnie informuje o tym Kupującego, który zamieścił treść nielegalną, niezgodną z regulaminem wraz z uzasadnieniem swojej decyzji. 
  5. Uzasadnienie Sprzedającego będzie zawierać: 
  1. a) wskazanie, że Sprzedający podjął decyzje o usunięciu treści nielegalnych, niezgodnych z regulaminem umieszczonych przez Kupującego; 
  2. b) fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego na podstawie zgłoszenia innego Kupującego czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
  3. c) w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
  4. d) jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za nielegalne treści;
  5. e) jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z warunkami korzystania z usług dostawcy usługi hostingu, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;
  6. f) jasne i przyjazne dla użytkownika informacje na temat przysługujących odbiorcy usługi możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem wewnętrznych mechanizmów rozpatrywania skarg, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych.
  1. Kupujący, który zamieścił nielegalną treść, niezgodną z regulaminem może złożyć odwołanie do Sprzedawcy. Odwołanie można złożyć pisemnie na adres Mindsupporters sp. z o.o., ul. Lwowska 38, 40-389 albo mailowo na adres: kontakt@biznesjubilerski.pl 
  2. Odwołanie powinno zawierać: dane odwołującego się (imię, nazwisko, adres, w tym adres e-mail, oraz powody odwołania tj. wyjaśnienie dlaczego decyzja o usunięciu treści umieszczonej przez Kupującego była błędna). 
  3. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie odwołania mailowo. 
  4. Sprzedający rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od dnia jego odebrania. O ostatecznym sposobie rozpatrzenia odwołania Sprzedający informuje Kupującego mailowo.  

 

  • 10a

Procedura zgłaszania nielegalnych oraz niezgodnych z regulaminem treści przez innych Kupujących 

Ze względu na to, że zależy nam na tym aby w serwisie nie pojawiały się nielegalne treści, oraz treści niezgodne z regulaminem, umożliwiamy również w przypadku wykrycia nielegalnych treści przez innych  Kupujących oraz osoby trzecie, zgłaszania ich, do nas bezpośrednio w następujący sposób: 

  1.  W sytuacji w której przez treść umieszczona przez innego Kupującego może naruszać regulamin, jest treścią nielegalną, inny Kupujący lub osoba trzecia może zgłosić takie treści bezpośrednio do nas w celu ich weryfikacji. 
  2. Zgłoszenie możesz skierować bezpośrednio na nasz adres mailowy: biuro@dochodowafirma.net
  3. Twoje zgłoszenie musi zawierać: 
  1. a) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści; 
  2. b) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu; 
  3. c) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE; 
  4. d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.
  5. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Ci otrzymanie zgłoszenia. Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail. 
  6. W sytuacji w której Sprzedawca nie będzie mógł rozpatrzeć zgłoszenia ze względu na braki, nieścisłości, skontaktuje się z Tobą z prośbą o jego uzupełnienie, sprecyzowanie. Jeśli nie uzupełnisz zgłoszenia w terminie 14 dni, Sprzedawca pozostawi je bez rozpoznania. 

6.Weryfikacja zgłoszenia trwa 14 dni od dnia jego kompletnego otrzymania. 

  1. Jeśli Sprzedawca uzna to za stosowne może na czas trwania postępowania weryfikacyjnego do zablokowania treści w taki sposób aby stały się niewidoczne dla innych użytkowników. 
  2. W sytuacji w której Sprzedawca uzna po przeprowadzonej weryfikacji, iż treść, której zgłoszenie dotyczy jest treścią nielegalną, narusza regulamin  podejmuje decyzję o wezwaniu Kupującego do samodzielnego zmoderowania treści albo o jej usunięciu. O swojej decyzji zawiadamia Kupującego, który treść zamieścił, w sytuacji w której dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się z nim, oraz Zgłaszającego podając uzasadnienie swojej decyzji. 
  3. W sytuacji w której Sprzedawca uzna po przeprowadzonej weryfikacji, że treść nie jest treścią naruszającą regulamin, czy też treścią nielegalną podejmuje decyzję o jej przywróceniu na w Serwisie. Następnie o swojej decyzji powiadamia Zgłaszającego podjąć uzasadnienie swojej decyzji. 
  4. Uzasadnienie Sprzedającego będzie zawierać: 
  5. a) wskazanie, że Sprzedający podjął decyzje o przywróceniu treści do Serwisu/ usunięciu treści nielegalnych, niezgodnych z regulaminem umieszczonych przez Kupującego/ wezwaniu Kupującego do zmoderowania treści;
  6. b) fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez innego Kupującego czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;
  7. c) w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;
  8. d) jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za nielegalne treści;
  9. e) jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z warunkami korzystania z usług dostawcy usługi hostingu, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja (tj. wskazanie paragrafu z umowy), oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;
  10. f) jasne i przyjazne dla użytkownika informacje na temat przysługujących odbiorcy usługi możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem wewnętrznych mechanizmów rozpatrywania skarg, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych.
  11. Na decyzje o usunięciu treści/ przywróceniu treści do Serwisu Zgłaszający i Kupujący, który treść umieścił, mogą złożyć odwołanie do Sprzedawcy. 
  12. Odwołanie można złożyć pisemnie na adresMindsupporters sp. z o.o., ul. Lwowska 38, 40-389 albo mailowo na adres: kontakt@biznesjubilerski.pl 
  13. Odwołanie powinno zawierać: dane odwołującego się (imię, nazwisko, adres, w tym adres e-mail, oraz powody odwołania tj. wyjaśnienie dlaczego decyzja o usunięciu treści umieszczonej przez Kupującego była błędna). 
  14. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi otrzymanie odwołania. 
  15. Sprzedający rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od dnia jego odebrania. O ostatecznym sposobie rozpatrzenia odwołania Sprzedający informuje Kupującego/ Zgłaszającego mailowo.  
  • 10b

Ograniczenie odpowiedzialności 

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Kupującego w Serwisie pod warunkiem, że Sprzedawca:

  1. a) nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach; 
  2. b) podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
  • 11. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów 

Klient będący Konsumentem posiada w szczególności następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 


    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • 11. Ochrona danych osobowych 

Podane przez Klientów dane osobowe Usługodawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jak również zgodnie z treścią Polityki Prywatności i plików Cookies, dostępnej na stronie Serwisu. 

  • 12. Prawa autorskie
  1. Z chwilą dokonania płatności, Klientowi zostaje udzielona niewyłączna, niezbywalna, nieprzenoszalna i bez prawa sublicencjonowania (w tym bez prawa upoważniania innych osób do korzystania z treści w zakresie udzielonej licencji) licencja na korzystanie z Produktu bez ograniczeń co do terytorium i na czas trwania umowy na następujących polach eksploatacji: (1) pobrania Produktu i jego zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera; (2) trwałego lub czasowego zwielokrotnienia Produktu w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Produktu niezbędne jest jego zwielokrotnienie; (3) trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Produktu techniką cyfrową. Wszelkie prawa poza powyższymi nie udzielone Klientowi w sposób wyraźny są zastrzeżone przez Usługodawcę, w szczególności Klient nie jest uprawniony do (1) rozpowszechniania Produktu, w tym najmu Produktu lub jego kopii; (2) sublicencjonowania Produktu (w tym prawa upoważniania innych osób do korzystania z Produktu oraz (3) do wprowadzenia Produktu do obrotu, w tym użyczenia lub najmu.
  2. Klient ma prawo korzystać z udostępnionych , Programów, Subskrypcji wyłącznie na własny użytek, o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu, programu, Subskrypcji.
  3. Zabrania się Klientowi udostępniać Treści cyfrowych lub danych do swojego Konta Klienta innym podmiotom.
  4. Zabrania się Klientowi rozporządzania w tym odsprzedaży Produktu, Programu, Subskrypcji.  
  • 13. Zmiany Regulaminu
  1. Zmiana niniejszego Regulaminu może nastąpić z ważnych przyczyn, w tym o charakterze technicznym, prawnym lub związanych ze zmianą zasad sprzedaży Produktów lub świadczenia Usług.
  2. O wszelkich zmianach Regulaminu Klient zostanie poinformowany poprzez informację zamieszczoną na stronie głównej Serwisu. 
  3. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach poprzez wysłanie wiadomości na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej lub też umieszczenie tejże informacji na Koncie.
  4. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Usługodawcę, który nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia w sposób wskazany powyżej. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie – Konto) zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 3841 Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia
  • 14. Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

Załączniki: 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Oświadczam, że odstępuję od Umowy sprzedaży zawartej dnia …………………….

Numer dowodu zakupu: …………………….

Numer zamówienia:…………………………………

Nazwa zwracanych produktów/ programu/subskrypcji :……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……….

Cena brutto: …………………….

DANE KUPUJĄCEGO:

Imię i nazwisko: …………………….

Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa wybrany przy zakupie w Serwisie . Jeżeli płatność została dokonana w inny sposób niż przelewem, a chcą Państwo otrzymać zwrot środków na rachunek bankowy, proszę wskazać poniżej numer konta bankowego, właściwego do zwrotu pieniędzy:

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:

……………………………………………………………………………………………………………

Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..…………………………………. 

Data: ……………………………………………………………………………………..

Podpis Konsumenta/ Przedsiębiorcy na prawach konsumenta :

…………………………………………………………………………………………………

 Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi procesu odstąpienia od umowy.

 

Administratorem danych osobowych jest sprzedający

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

  1. zamówienia……………………………

Zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu……………………………………………….

Produkt/ Program/ Subskrybcja tj. ……………………………………………………… ……………………………………………(dane towaru, nr dowodu zakupu) jest niezgodny z Umową.

Brak zgodności z Umową polega na ………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..(opis niezgodności z umową)

Niezgodność została stwierdzona w dniu………………………………………………….. .

Z uwagi na powyższe, żądam:

doprowadzenia do zgodności z Umową:

Naprawy towaru

Wymiany towaru

W przypadku gdyby naprawa/ wymiana towaru była niemożliwa żądam:

Obniżenia ceny o kwotę _______________________

Odstępuję od Umowy.

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:

……………………………………………………………………………………………………………

Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….

Data:  ……………………………………………………………………………………..

Podpis Konsumenta/ Przedsiębiorcy na prawach konsumenta :

…………………………………………………………………………………………………

Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi procesu reklamacyjnego.

Administratorem danych osobowych jest sprzedający.